Weet jij de verkoop van onze recreatiewoningen als een geoliede machine te laten verlopen? Weet jij bij geïnteresseerden de beleving van het Dutchen gevoel over te brengen en voel je je thuis in een organisatie waar veel ruimte is voor eigen initiatief? Laat je dan inspireren door deze veelzijdige vacature.

Assistent Makelaar Leisure

Dit is jouw kans om je talent voor plannen en organiseren in optima forma verder te ontwikkelen. Weet jij de verkoop van onze recreatiewoningen als een geoliede machine te laten verlopen. Weet jij bij geïnteresseerden de beleving van het Dutchen gevoel over te brengen en voel je je thuis in een organisatie waar veel ruimte is voor eigen initiatief? Laat je dan inspireren door onderstaande veelzijdige vacature!

Bedrijfsprofiel

Bij Dutchen is het Fijn, Puur en Anders. Dutchen ontwikkelt en verhuurt luxe vakantiehuizen en villa’s op bijzondere vakantieparken langs de kust, op de Wadden en bij prachtige natuurgebieden. De villa’s kenmerken zich door hun bijzondere ontwerp, ze zijn luxueus ingericht en de service tijdens het verblijf is van een hoog niveau. Het hoofdkantoor, gevestigd in Haarlem, is een inspirerende locatie waar met een groeiend team gewerkt wordt aan de verdere uitbouw van de organisatie. Dutchen medewerkers typeren zich als doeners, enthousiast, flexibel en gedreven. Werken bij Dutchen betekent kwaliteit en service bieden, de gast centraal stellen en mee willen groeien naar een steeds hoger niveau om onze gasten een buitengewone beleving te bezorgen.

Wat ga je doen?

Als assistent makelaar ondersteun je het verkoopproces van de in ontwikkeling zijnde projecten. Dit houdt in dat je contact onderhoudt met geïnteresseerden, ze voorziet van de juiste informatie, je afspraken inplant, open dagen organiseert en optreedt als gastvrouw. Daarnaast zorg je voor de juiste samenstelling van de verkoopdocumentatie en verzorgt de archivering. Je weet de Dutchen beleving goed over te brengen en bouwt daarmee mee aan het enthousiasme voor ons mooie merk.

Tot jouw taken behoren onder andere:

  • Gastvrouw;
  • Leads per mail en telefonisch te woord staan;
  • Agendabeheer;
  • Organiseren van open dagen;
  • Samenstellen verkoopdocumentatie;
  • Archiveren;
  • Wat vragen wij?

  • Je bent enthousiast en representatief;
  • Je bent een talent in plannen en organiseren;
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in de makelaardij;
  • Je beschikt over een afgeronde MBO-opleiding;
  • Je bent bereid om op onregelmatige tijden en in de weekenden te werken;
  • Je bent bereid om op verschillende locaties te werken;
  • Je hebt affiniteit met de leisure branche;
  • Je beheerst de Nederlandse, Engelse en bij voorkeur ook Duitse taal;
  • Je beschikt over een rijbewijs;

    Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en afwisselende baan waarin zelfstandigheid centraal staat;
  • Enthousiaste en gedreven collega’s;
  • Een fulltime dienstverband (32 uur is bespreekbaar);
  • Werkdagen zijn in overleg;
  • Door de platte organisatiestructuur is het mogelijk om snel verantwoordelijkheid te dragen;