Voor onze luxe vakantieparken- en woningen op Texel zijn wij op zoek naar een nieuwe beheerd(st)er. Met deze rol bekleed je een dynamische en afwisselende functie waarin je grote vrijheid krijgt voor creativiteit en ondernemerschap.

Beheerd(st)er Texel

Voor onze luxe vakantieparken- en woningen op Texel zijn wij op zoek naar een nieuwe beheerd(st)er. Met deze rol bekleed je een dynamische en afwisselende functie waarin je grote vrijheid krijgt voor creativiteit en ondernemerschap. Vind jij het ook zo belangrijk dat onze gasten verblijven op een heerlijke plek waar ze volledig kunnen ontspannen? Laat je dan inspireren door onderstaande veelzijdige vacature!

Wat ga je doen?

Als Beheerd(st)er ben je verantwoordelijk voor een optimale complete bedrijfsvoering van alle Dutchen vakantiewoningen op Texel. Dit houdt in het kwalitatief beheer volgens Dutchen standaarden; aansturing en efficiënte inzet van personeel en een gezond financieel resultaat. Dit alles met als hoofddoel onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen, hen Dutchen ambassadeurs te maken en het brand ‘Dutchen’ te versterken.


Je geeft op creatieve en ondernemende wijze invulling aan de werkzaamheden. Als spin in het web vorm je de ogen en oren van de locaties in het veld. In deze functie is een sterk signalerend vermogen een vereiste, bezoek je dagelijks locaties, en heb je veelvuldig contact met gasten, het hoofdkantoor en samenwerkingspartners.

 

Tot jouw taken behoren onder andere:

  • Operationele uitvoering van alle verhuur & beheertaken (receptie/ontvangst, sleutelbeheer, schoonmaak, onderhoud, legionella preventie, groenonderhoud
  • Bieden van service aan gasten
  • Financiële eindverantwoordelijkheid voor resultaat
  • Rapportage (transparante administratie/opstellen begrotingen/budgetten en bewaken hiervan
  • Je bent verantwoordelijk voor het handhaven van de kwaliteit, het serviceniveau en de uitstraling van onze woningen op Texel
  • 24/7 noodnummer, troubleshooten is een wezenlijk onderdeel van je functie
  • Aanspreekpunt voor eigenaren woningen en aanwezig bij VVE vergaderingen

  • Wat vragen wij?

    We zoeken een enthousiaste collega die beschikt over:

  • HBO werk- en denkniveau opleiding, bijvoorbeeld Hogeschool voor Toerisme of Hotelschool
  • Aantoonbare ervaring met het aansturen van teams in de hospitality/recreatie branche
  • Goede organisatorische kwaliteiten, zakelijk inzicht en flexibiliteit
  • Servicegericht en representatief met veel inlevingsvermogen
  • Zeer goede communicatieve vaardigheden, het vermogen om zowel medewerkers als leveranciers als eigenaren respectvol aan te spreken op het nakomen van afspraken
  • Je bent ondernemend, neemt de leiding en ziet elke uitdaging als een kans
  • Je bent praktisch ingesteld en bent in staat planmatig en zelfstandig te werken
  • Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel en probleemoplossend vermogen
  • Je bent woonachtig op Texel
  • Beheersing van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal
  • Diploma Bedrijfshulpverlening of bereid deze te halen
  • Bereid om op verschillende locaties en op onregelmatige tijden te werken
  • Bereid om hard te werken en, waar nodig, een stap extra te zetten om ambities te realiseren en resultaten te behalen
  • Uiteraard beschik je over een rijbewijs
  • Wat bieden wij?


  • Fulltime dienstverband
  • Werkdagen- en tijden zijn flexibel van maandag tot en met zondag en worden bepaald aan de hand van de reserveringen, aankomsten en wisseldagen
  • Salaris afhankelijk van opleiding en werkervaring. Daarnaast krijg je de beschikking over een auto, telefoon en laptop