Als servicedesk medewerker is het je uitdaging om onze klanten op een prettige en vakkundige wijze te helpen. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en je verleent zelfstandig eerstelijns ondersteuning.

Junior servicedesk medewerker

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de 1ste lijns ondersteuning van de in- en externe klanten van onze IT afdeling. Onze klanten zitten voornamelijk in de leisure waarbij je kan denken aan hotels, hostels, vakantieparken en campings. Onze klanten zitten overal in Europa.

Als servicedesk medewerker is het je uitdaging onze klanten op een prettige en vakkundige wijze te helpen. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klant. Je verleent zelfstandig eerstelijns ondersteuning en schakelt waar nodig collega’s in voor de tweede lijn. Het is jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat serviceaanvragen worden afgehandeld volgens de gemaakte afspraken en worden vastgelegd in onze FAQ.

 

Wat is jouw achtergrond?

Je bent net klaar met je studie of bent toe aan een nieuwe uitdaging. Je hebt een duidelijke affiniteit met IT en bent goed in zowel de Nederlandse als de Engelse taal. Verder ben je goed bekend met de Microsoft Office pakketten. Als laatste wordt jij omschreven als zelfstandig, analytisch en gestructureerd.

Wat bieden wij jou?

Werken op een inspirerende locatie met pooltafel! Je werkt samen met een klein en betrokken team van collega’s. Je kunt onder aantrekkelijke personeelsvoorwaarden luxe accommodaties boeken voor bijvoorbeeld een heerlijk weekendje weg. Verder bieden wij een goed salaris, telefoon en laptop.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.