Ben jij die ambitieuze medewerker projectadministratie, die verder gaat dan twee cijfers achter de komma, kun jij niet allen toveren met cijfers maar ben je ook een goede planner? Laat je dan inspireren door deze veelzijdige vacature!

Medewerker projectadministratie

Bij Dutchen ontwikkelen we onderscheidende, innovatieve vakantiewoningen op unieke locaties in binnen- en buitenland. Ben jij die ambitieuze medewerker projectadministratie, die verder gaat dan twee cijfers achter de komma, kun jij niet allen toveren met cijfers maar ben je ook een goede planner? Krijg je er energie van als je ‘in control’ bent? Laat je dan inspireren door deze veelzijdige vacature!

Bedrijfsprofiel

Bij Dutchen is het Fijn, Puur en Anders. We ontwikkelen en verhuren luxe vakantiehuizen en villa’s op bijzondere vakantieparken langs de kust, op de Wadden en bij prachtige natuurgebieden. De villa’s zijn luxueus ingericht en de service tijdens het verblijf is van een hoog niveau. Het hoofdkantoor, gevestigd in Haarlem, is een inspirerende locatie waar met een groeiend team gewerkt wordt aan de verdere uitbreiding van de organisatie en die van het team Development in bijzonder. Team Development richt zich met name op de ontwikkeling van het reeds verworven en nog te verwerven vastgoed. Dutchen medewerkers typeren zich als doeners, enthousiast, flexibel en gedreven. Werken bij Dutchen betekent kwaliteit en service bieden, de gast centraal stellen en mee willen groeien naar een steeds hoger niveau om onze gasten een buitengewone beleving te bezorgen.

Wat ga je doen?

Als medewerker projectadministratie ben je gewend meerdere projectadministraties tegelijkertijd te voeren. Je weet je een reële projectplanning te maken en houd de termijnen goed in de gaten. Je gaat actief op zoek naar benodigde informatie bij de projectontwikkelaar, adviseurs en (onder) aannemers en andere betrokken partijen. Je bewaakt en analyseert de projectopbrengsten en projectkosten. Je hebt te allen tijden inzicht in de financiële voortgang van de verschillende projecten en weet als geen ander een cashflow planning te maken. Je staat op en wordt wakker met de diverse cashflowplanningen paraat, bent een teamplayer, maar kan ook goed zelfstandig werken. Je anticiperend vermogen komt tot uiting in je pro actieve houding. Je maakt onderdeel uit van de afdeling Dutchen Development samen met de technisch planontwikkelaar, projectassistenten en de COO.

Wat wij vragen:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau in de richting van administratie;
  • 3 jaar relevante werkervaring binnen de bouw- en / of vastgoedbranche;
  • Actuele kennis van projectontwikkeling- en regelgeving;
  • Je bent stressbesteding en doelgericht, met oog voor diverse belangen;
  • Beheersing van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal;
  • Je beschikt over een rijbewijs;

    Wat bieden wij?

  • Fulltime baan, 4 dagen is bespreekbaar;
  • Een baan waarbij je een grote bijdrage gaat leveren aan de groei van de organisatie;
  • Een zeer afwisselende functie waarin zelfstandigheid centraal staat;
  • Een ambitieus team van collega’s;
  • Door de platte organisatiestructuur is het mogelijk om snel verantwoordelijkheid te dragen;
  • Eén keer per week bootcampen met collega’s;
  • Eén keer per maand een kantoorborrel;
  • Aantrekkelijke personeelskorting.