Voor onze villaparken in Schoorl zijn we op zoek naar een gastvrije receptioniste. Ben jij dienstbaar ingesteld en vind je het leuk om onze gasten met een warm welkom te ontvangen? Laat je dan inspireren door deze veelzijdige vacature!

Receptioniste (back- en frontoffice medewerker) Schoorl

Voor onze villaparken in Schoorl zijn we op zoek naar een gastvrije receptioniste. Ben jij dienstbaar ingesteld en vind je het leuk om onze gasten met een warm welkom te ontvangen? Geeft het jou ook voldoening als onze gasten verblijven op een heerlijke plek waar ze volledig kunnen ontspannen? Zet jij graag die extra stap en is het voor jou een uitdaging om de verwachtingen van onze gasten steeds maar weer te blijven overtreffen? Laat je dan inspireren door onderstaande veelzijdige vacature!

Bedrijfsprofiel

Bij Dutchen is het Fijn, Puur en Anders. Dutchen biedt luxe vakantiehuizen en villa’s op bijzondere, kleinschalige vakantieparken langs de kust, op de Wadden en bij prachtige natuurgebieden. De villa’s zijn luxueus ingericht en de service tijdens het verblijf is van een hoog niveau. Het hoofdkantoor, gevestigd in Haarlem, is een inspirerende locatie waar met een groeiend team gewerkt wordt aan de verdere uitbouw van de organisatie. Dutchen medewerkers zijn doeners, gedreven, gastgericht en ontzettend flexibel. Onze parken Duynvoet, Mooi Schoorl, Weideduyn en vanaf volgend jaar Sanduyn zijn gelegen in de prachtige omgeving van Schoorl. Werken voor Dutchen in Schoorl betekent kwaliteit en service leveren, de gast centraal stellen en mee kunnen groeien naar een hoog niveau om onze gasten een buitengewone beleving te bezorgen.

 

Wat ga je doen?

Als receptioniste ontvang je onze gasten met open armen in onze uitnodigende receptie in het centrum van Schoorl. Je takenpakket bestaat naast frontoffice taken ook uit backoffice taken. Je verzorgt een gastvrije check in- en out, beantwoordt vragen, zorgt dat klachten worden opgelost, verhuurt fietsen, staat gasten per chat, mail en telefoon te woord, begeleidt gasten bij het maken van hun reservering, bent aanspreekpunt voor eigenaren, zorgt voor een correcte registratie van bijboekartikelen en verricht licht administratieve taken. Je werkt in een klein team en je vindt het leuk om met collega’s samen te werken, tegelijkertijd je kan ook goed zelfstandig werken.

Wat zijn je taken?


  • Creëren van een gastvrije en ontspannen sfeer voor onze gasten;
  • Receptie werkzaamheden, o.a. inchecken en uitchecken van gasten, controle van de reserveringen, voorbereiden van aankomsten, fietsverhuur en sleutelbeheer;
  • Back office taken, o.a. gasten informeren per telefoon, mail en chat, maken en aanpassen van reserveringen, reageren op feedback van gasten, diverse administratieve- en ondersteunende taken;
  • Bij klachten schoonmaakwerkzaamheden in de woningen;
  • Je bent een fijne collega en komt met plezier naar je werk;
  • Klachten weten om te toveren tot complimenten;
  • 24 uurs dienst bij calamiteiten.
  • Wat vragen wij?


  • Flexibiliteit
  • Zelfstandigheid
  • Dienstbaar ingesteld
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Affiniteit met de recreatiebranche
  • Spreekt vloeiend Nederlands en kunt ook goed met Duits en Engels overweg
  • De bereidheid om buiten openingstijden beschik- en bereikbaar te zijn voor calamiteiten
  • De bereidheid om in het weekend / avond te werken
  • Woonachtig in of heel nabij Schoorl is een must
  • MBO werk- en denkniveau
  • In bezit van een rijbewijs
  • Wat bieden wij?


  • Een parttime baan (24-32 uur);
  • Een zeer afwisselende functie waarin zelfstandigheid centraal staat;
  • Een inspirerende hostmanshiptraining;
  • Door de platte organisatiestructuur is het mogelijk om snel verantwoordelijkheid te dragen;
  • Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Recreatie;
  • Aantrekkelijke personeelskorting.